Blogul proletarului de tranzitie

December 6, 2012

La apusul lumii

Filed under: Idei personale — proletaru @ 5:00 am

Un poem cu gindul la ideea de 21 decembrie. Schitat ieri, pe-un servetel. Daca nu era servetelul, nu era nici poemul. Asta ca sa punem inca o data, daca mai era nevoie, sub semnul intrebarii natura spirituala a obiectelor.

[…]

La apusul lumii iremediabil
Iti gindesc, iubito, gindul meu afabil
Proiectind in minte, cit sa ne incapa,
Un mic, ultim ostrov pe-o ultima apa
La capatul zilei – al ultimei zile
La finalul filei – al ultimei file
Sub steaua polara, la ultimul pol
Tu si eu de mina in ultimul rol

Fara spectatori, cronicari si critici
Fara de ofrande zeilor preamitici
Fara claustrare, fara spatii strimte
Far-atingeri date celui ce nu simte
Fara de saruturi gurilor crispate
Liberi de dorinta si de libertate
Dezlegati de vicii si de insusiri
Traind cataclismul marilor iubiri

Ne-am fixa usor, ca in insectare,
Pe nisipul umed rascolit de mare
Si privind cum cerul peste noi se-nturna
Ne-am cuprinde-n clipa clipei de pe urma.

1 Comment »

  1. superb.

    Comment by ntire 2000 — December 10, 2012 @ 6:52 am | Reply


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

